21 Mayıs 2014 Çarşamba

Parmaklarım !


Geçen gün facebookta vakit geçirirken, sağ üst tarafta arkadaşlarımın beğendikleri sayfaları inceliyordum. Bir arkadaşımın parmaklarım diye, bir siteyi beğendiğini gördüm. Zaten isminden dolayı, ilk okuduğunuz zaman, aklınıza hemen farklı anlamlar gelebiliyor. Haliyle benimde aklıma, şu an sizlerin de aklına geldiği gibi anlamları düşünerek, siteye bir bakmak istedim.  Ve siteye girdiğim zaman, hiçte düşündüğüm gibi çıkmadı.

Parmaklarım sitesi, oysa yeni açılan bir bahis sitesiymiş. İlk başta ana sayfayı incelediğim zaman, geriye doğru sayan saatleri gördüm ve ne olduğunu tam olarak anlamadım. Daha sonra açıklama yerini okuduğum zaman, sitenin açık arttırma sitesi olduğunun farkına vardım. Ve gerçekten de çok ilginç bir ad ile bir bahis sitesi açmış olduklarını söyleyebilirim.


Sistemin nasıl işlediğini okuduktan sonra, nasıl çalıştığını anladım. Site içerisinden parmak satın alıp, belli saatlerde, belirlenen ürünlerin açık arttırmaları yapılıyormuş.  Filmlerde izlediğimiz açık arttırmalarda olduğu gibi, burada da, en son teklif veren kişi ürünü alıyormuş. Çok ilginç bir fikir olduğunu söyleyebilirim. Biraz daha site içerisinde dolaşıp, yapılan açık arttırmalara bakınca, gerçekten de, çok ucuza eşyaların satıldığını gördüm. Ve site daha da ilgimi çekmeye başladı. Bende bu akşam düzenlenecek olan açık arttırmaya denemek amaçlı bir katılmak istiyorum. Bakalım akşam nasıl bir çekişme olacak çok merak ediyorum. Katılıp göreceğiz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder