22 Ekim 2013 Salı

Kendinize Uygun Eğitimi Seçin

Eğitim programları ile rakiplerinizin bir adım önünde olabilirsiniz. Günümüzde artan rekabet ortamı ve istihdam problemleri ile iş bulmak oldukça zor hale geldi. Artık sadece üniversite mezunu olmak iş bulmak için yeterli değil. En güzel üniversitenin en iyi bölümlerinden mezun olmak bile yetmiyor. Her şeyden önce yabancı dil tüm çalışma ortamları ve sektörleri için neredeyse şart haline geldi. Tek bir yabancı dil artık tercih edilme sebebi olmaktan çıktı. İki ya da daha fazla yabancı dil ile rakiplerinizin bir adım önünde olabilirsiniz. Yabancı dil eğitimlerinizde İngilizce, Almanca, İspanyolca, Japonca gibi güncel ve yoğun kullanılan dilleri tercih edin. Yabancı dil probleminizi çözdükten sonra tercih edilirliğinizi arttırmak için çeşitli eğitim programlarına katılıp sertifikalar edinebilirsiniz. Eğitim programları hem bilgi tazeleyip yeni bilgi edinmenizi sağlarken hem de size sunduğu sertifikalar ile tercih edilirliğinizi arttırır.



Eğitim programları arasından seçim yaparken kariyer planınıza uygunluk gösteren eğitimleri seçin. Eğitim programları ile networkünüzü geliştirebilirsiniz. Çeşitli sertifika eğitim programları ile İstanbul Business School en çok tercih edilen eğitim kurumlarından bir tanesi. İstanbul Business School'da marka eğitimi, dijital pazarlama eğitimi, e-ticaret eğitimi, sosyal medya uzmanlığı eğitimi, finans eğitimi, yöneticilik eğitimi gibi pek çok eğitimi bulabilirsiniz. Eğitiminize ve kariyer planınıza uygun programları seçebilirsiniz. Hem yeni bilgiler edinip hem de eski bilgilerinizi tazelemek elinizde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder